Осы әдістемелік басшылық есту қабілетінің бұзылымдары бар балаларға білім беру жүйесінде сарамалық тәсіл негізінде ымдау тілін қолданудың орындылығын негіздемелеу мақсатында әзірленген. 
Оның өзектілігі есту қабілетінің бұзылымдары бар балаларға арналған арнайы мектеп бітірушілер білімінің аса төмен деңгейімен шарттастырылған, онда оқыту ауызша (сөздік) және ауызша-көру (сөздік-дактильдік/жазбаша) негізінде құрылған және осы қажеттілікке байланысты ымдау тілін ана тілі ретінде оңалту арқылы сапалы білімге қол жеткізуді қамтамасыз етуде.
Әдістемелік басшылықты дайындау кезінде есту қабілетінің бұзылымдары бар балаларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту  тілі ретіндегі ымдау тілінің, ымдау тілін лингвистикалық талдау, сөздік-ымдау екі тілділік (билингвизм), ымдау тілін оқыту технологиясының, естімейтіндердің шағынәлеуметі мен еститіндердің шағын әлеуметінің мәдениет аралық қарым-қатынасының проблемелары бойынша ғылыми және ғылыми-әдістемелік жұмыстардың жеткілікті түрдегі үлкен көлемі зерттелген.   

Опросы

Сайттың жаңа дизайнын бағалаңыз

Өте ұнады
Жаман емес
Қанағаттанарлық, дегенмен ...
Бұдан жақсысын да көргенмін
Мүлдем ұнамады
Результаты

Наш адрес

050008, Республика Казахстан,
г. Алматы,
ул. Байзакова 273 "А"

тел. (7 727) 394-45-07
тел. (7 727) 394-45-15
тел./ факс: (7 727) 394-45-17
e-mail: nnpckp@mail.ru
           nnpckp@mail.kz