Осы әдістемелік басшылық есту қабілетінің бұзылымдары бар балаларға білім беру жүйесінде сарамалық тәсіл негізінде ымдау тілін қолданудың орындылығын негіздемелеу мақсатында әзірленген. 
Оның өзектілігі есту қабілетінің бұзылымдары бар балаларға арналған арнайы мектеп бітірушілер білімінің аса төмен деңгейімен шарттастырылған, онда оқыту ауызша (сөздік) және ауызша-көру (сөздік-дактильдік/жазбаша) негізінде құрылған және осы қажеттілікке байланысты ымдау тілін ана тілі ретінде оңалту арқылы сапалы білімге қол жеткізуді қамтамасыз етуде.
Әдістемелік басшылықты дайындау кезінде есту қабілетінің бұзылымдары бар балаларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту  тілі ретіндегі ымдау тілінің, ымдау тілін лингвистикалық талдау, сөздік-ымдау екі тілділік (билингвизм), ымдау тілін оқыту технологиясының, естімейтіндердің шағынәлеуметі мен еститіндердің шағын әлеуметінің мәдениет аралық қарым-қатынасының проблемелары бойынша ғылыми және ғылыми-әдістемелік жұмыстардың жеткілікті түрдегі үлкен көлемі зерттелген.   

Абаева Г.А., Жангельдина И.Т. «0-1 сыныптағы көру қабілеті терең зақымдалған оқушылардың ауызекі байланыстырып сөйлеу тілін қалыптастыру»
Әдістемелік нұсқау – Алматы: ТК ҰҒПО, 2015. – 52с.

Соңғы жылдары бастауыш мектепте оқуда түрлі қиындықтары бар балалардың саны біршама өскенін атауда (А.Н. Корнев, Омирбекова К.К., Р.И. Лалаева, М.Е. Хватцев, Л.Н. Ефименкова).

Бұл қиындықтарды туғызатын себептер көп мәнді. Сөз жалпы мектепте оқитын оқушылар жайында болуда. Алайда мұндай балаларға арнайы көзқараспен қарау, ерекше назар аудару, мұғалімдер, логопедтер мен ата-аналарының қолдауы және уақытылы, жүйелі түрде көмек болуы қажет. Белгілі бір мектеп пәнін меңгерудегі қиындықтар көбінесе мектептегі дезадаптация, оқу мотивациясының кенеттен төмендеуінің, осыған байланысты мінез-құлығындағы ауытқулар себебі болып табылады. Олардың ішінде жиілігі бойынша логопедтің арнайы түзету көмегін қажет ететін оқу мен жазудың бұзылуы бірінші орында тұр.

Настоящие методические рекомендации разработаны для организации деятельности логопедических пунктов и призваны повысить качество и эффективность работы по оказанию логопедический помощи детям с нарушениями речи. Актуальность рекомендаций обусловлена отсутствием в настоящее время нормативно-инструктивного и методического документа, который определял бы порядок и содержание работы логопедического пункта в дошкольных и школьных общеобразовательных организациях.

Әдістемелік нұсқауда бірінші сынып оқушыларын дисграфиядан алдын-ала сақтандыру жұмысы кеңінен қарастырылып, әр жұмыс бағыттары бойынша әдістәсілдер жүйеленіп, сабақ үзінділерін үлгілері берілген.

Назад 1 2 Вперед

Опросы

Сайттың жаңа дизайнын бағалаңыз

Өте ұнады
Жаман емес
Қанағаттанарлық, дегенмен ...
Бұдан жақсысын да көргенмін
Мүлдем ұнамады
Результаты

Наш адрес

050008, Республика Казахстан,
г. Алматы,
ул. Байзакова 273 "А"

тел. (7 727) 394-45-07
тел. (7 727) 394-45-15
тел./ факс: (7 727) 394-45-17
e-mail: nnpckp@mail.ru
           nnpckp@mail.kz