Тасжурекова Ж.Т., Сейсенова А.Д., Ибатова Г.Б., Оспанова А.С.
авторлық ұжымымен дайындалған

Сөйлеу тілі онтогенезі барысында ана тілінің тілдік жүйесінің қалыптасу ерекшеліктері
әдістемелік ұсынымдарға

АҢДАТПА
     Авторлық құрам дайындаған әдістемелік ұсынымдар ерте және мектепке дейінгі жастағы балалардың сөйлеу тілі онтогенезі барысында ана тілінің тілдік жүйесінің қалыптасу ерекшеліктерін зерттеу мәселесіне арналған. 
Мазмұнға: кіріспе, бес  бөлім және қорытынды кіреді. Жұмыста  ерте  және мектеп жасына дейінгі жастағы  балалардың ана тілінің тілдік жүйесінің қалыптасу ерекшеліктерін анықталды.
Әдістемелік нұсқаулықтарда ата-аналарымен келісіліп, түрлі авторлардың ерте жастағы қазақ тілді балалармен, сондай-ақ жұмыс режимі қазақ тіліндегі балалар бақшасы жағдайында мектеп жасына дейінгі  балалармен сынақтан өткізілген диагностикалық әдістемелері берілген. 
Оқу құралының бірінші бөлімі ерте және мектеп жасына дейігі балалар тілін қазіргі заманғы зерттеудің өзектілігі мен қажеттілігі мәселелеріне арналған. 
Екінші бөлімде: тілдік даму, ерте жастағы балалардың ересектер тілін түсіну сипаттамасы, сөздік қор ерекшеліктері, сондай-ақ ерте жастағы балалар тілінің даму деңгейін анықтауға бағытталған диагностикалық әдістеме берілген.  


Осы әдістемелік басшылық есту қабілетінің бұзылымдары бар балаларға білім беру жүйесінде сарамалық тәсіл негізінде ымдау тілін қолданудың орындылығын негіздемелеу мақсатында әзірленген. 
Оның өзектілігі есту қабілетінің бұзылымдары бар балаларға арналған арнайы мектеп бітірушілер білімінің аса төмен деңгейімен шарттастырылған, онда оқыту ауызша (сөздік) және ауызша-көру (сөздік-дактильдік/жазбаша) негізінде құрылған және осы қажеттілікке байланысты ымдау тілін ана тілі ретінде оңалту арқылы сапалы білімге қол жеткізуді қамтамасыз етуде.
Әдістемелік басшылықты дайындау кезінде есту қабілетінің бұзылымдары бар балаларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту  тілі ретіндегі ымдау тілінің, ымдау тілін лингвистикалық талдау, сөздік-ымдау екі тілділік (билингвизм), ымдау тілін оқыту технологиясының, естімейтіндердің шағынәлеуметі мен еститіндердің шағын әлеуметінің мәдениет аралық қарым-қатынасының проблемелары бойынша ғылыми және ғылыми-әдістемелік жұмыстардың жеткілікті түрдегі үлкен көлемі зерттелген.   

Абаева Г.А., Жангельдина И.Т. «0-1 сыныптағы көру қабілеті терең зақымдалған оқушылардың ауызекі байланыстырып сөйлеу тілін қалыптастыру»
Әдістемелік нұсқау – Алматы: ТК ҰҒПО, 2015. – 52с.
Жаттықтырғыш мамандардың қарамағына сөйлеу тілінің жалпы дамымауы 2-деңгейдегі қазақ тілінде оқитын балалармен жұмыс істеуге арналған интерактивтік форматтағы тапсырмалар жинағын ұсынады. Тапсырмалар түрлі лексикалық тақырыптар бойынша блоктарға бөлінген. Аталмыш электрондық жаттықтырғыш мектепке дейінгі ұйымдарда жұмыс істейтін логопедтерге арналады.
Назад 1 2 3 Вперед

Опросы

Оцените новый дизайн сайта

Очень понравился
Неплохо
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился
Результаты

Наш адрес

050008, Республика Казахстан,
г. Алматы,
ул. Байзакова 273 "А"

тел. (7 727) 394-45-07
тел. (7 727) 394-45-15
тел./ факс: (7 727) 394-45-17
e-mail: nnpckp@mail.ru
           nnpckp@mail.kz