(Составители:Коржова Г.М., Кенжеева А.К., 2017 г.)
В методических рекомендациях раскрыты новые подходы к включению родителей детей с особыми потребностями в коррекционную работу, основанные на принципах проектирования, обоснована целесообразность использования проектировочной деятельности в работе с родителями.
Дана характеристика этапов подготовки родителей к коррекционной поддержке детей. Выделены 3 этапа – мотивационно-установочный (подготовительный), конструктивно-содержательный (основной), оценочно-результативный (заключительный). Описаны функции специалистов и родителей на каждом этапе.
Представлен проект подготовки семьи к работе в домашних условиях, разработаны методические материалы. Новым в методическом обеспечении являются Программа для родителей по организации работы с ребенком в домашней среде и План управления Программой. Даны указания к их разработке и использованию.
Сформулирован контекст проекта: его разработка связана с решением проблемы привлечения родителей детей с особыми образовательными потребностями в коррекционный процесс. Реализация проекта направлена как на повышение эффективности коррекционной поддержки ребенка, так и на расширение спектра услуг семьям детей с особыми образовательными потребностями. Результат: объединение членов семьи на основе единства цели, связанной с оказанием коррекционной помощи ребенку с особыми образовательными потребностями.
Методические рекомендации адресованы специалистам и родителям детей с особыми образовательными потребностями, студентам, обучающимся по специальности «Дефектология».
«Білім алуда ерекше қажеттіліктері бар балалардың ата-аналарын
түзету үдерісіне қосу бойынша жұмысты жобалау» атты
әдістемелік нұсқаулықтың аннотациясы
(Құрастырушылар: Коржова Г.М., Кенжеева А.К., 2017 ж.)
Әдістемелік нұсқаулықта жобалаудың қағидаларына негізделген түзету жұмыстарына білім алуда ерекше қажеттіліктері бар балалардың ата-аналарын қосудың жаңа жолдары келтірілген, ата-аналармен жұмыс жасаудың жобалық қызметін пайдаланудың мақсатталығы белгіленген.
Ата-аналарды балаларын түзету тұрғысынан қолдауға дайындаудың деңгейлеріне сипаттама берілді. 3 кезең уәждемелік-орнықтырушы (дайындық), конструктивті-мазмұндық (негізгі), бағалаушы-нәтижелік (қорытынды) деп бөлініп берілген. Әр кезеңде мамандар мен ата-аналардың қызметтері сипатталған.
Отбасының үй жағдайында жұмысқа дайындалу жобасы ұсынылып, әдістемелік материалдар дайындалған. Әдістемелік тұрғыдан қамтамасыз етуде жаңа нәрсе ретінде үй жағдайында баламен жұмысты ұйымдастыру бойынша ата-аналарға арналған Бағдарлама және Бағдарламаны басқарудың Жоспары танылады. Оларды әзірлеу және пайдалануға қатысты нұсқаулықтар берілген.
Жобаның контексті қалыптасқан: оның әзірлемесі білім алуда ерекше қажеттіліктері бар балалардың ата-аналарын түзету үдерісіне тарту мәселелерін шешумен байланысты. Жобаны жүзеге асыру баланы түзете қолдаудың тиімділігін арттыру, сондай-ақ білім алуда ерекше қажеттіліктері бар балалардың отбасыларына қызмет көрсетудің аумағын кеңейтуге бағытталған. Нәтиже: білім алуда ерекше қажеттіліктері бар балаларға түзету көмегін көрсетумен байланысты мақсаттардың бірлігі негізіндегі отбасы мүшелерінің бірігуі.
Әдістемелік нұсқаулық мамандар мен білім алуда ерекше қажеттіліктері бар балалардың ата-аналары, «Дефектология» мамандығы бойынша оқып жатқан студенттерге арналған.
Оцените новый дизайн сайта